تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
بهره برداري از بخش قلب و عروق بیمارستان آپادانا

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۲

دكتر فرامرز بهشتي فر مدير عامل بيمارستان آپادانا :
با کمال احترام و افتخار به استحضار شریفتان می رسانم که به لطف خداوند متعال ،پس از طی دوره ای پرفراز و نشیب در سال گذشته که بحق تلاش شبانه روزی و وافری را مصروف خود می نمود، اکنون بخش قلب و عروق بیمارستان آپادانا آماده بهره برداری است.
این بخش تنها بخش قلب و عروق در بین بیمارستان های خصوصی است که با درنظرگرفتن تجهیزات و نیروی انسانی شاغل در آن، میتوان ادعا نمود که نمونه آن تا کنون در بخش دولتی و خصوصی در استان خوزستان وجود ندارد.
شرایط سخت اقتصادی ،نوسانات و عدم ثبات لازم در آن عرصه،کسب مجوزهای لازم و استاندارد سازی بخش با توجه به شرایط موجود ، کاری بس طاقت فرسا بود که با لطف باریتعالی ،سعه صدر و تحمل مشقات فراوان ،اکنون بر مشکلات گذشته فائق آمده ایم، امید دارم که در این بخش ،آرامش خاطر لازم برای بیماران و همکاران ارزشمندم در بیمارستان آپادانا مهیا گردد تا درمان و رضایت بیماران به نحو احسنت انجام پذیرد و رضایت خداوند متعال حاصل گردد.
در مرحله بهره برداری اولیه این بخش در یکماه گذشته،میزبان تعدادی از بیماران بود و طبیعتا در آینده نیز آماده پذیرش بیماران همه همکاران عزیزم در بیمارستان آپادانا خواهد بود.
این بخش ارزشمند ،تقدیم به بیمارستان آپادانا،تا بانظارت علمی و دقیق زمینه پیشرفت روزافزون این بیمارستان فراهم گردد.


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا